Obchodní podmínky
Zde uvedené obchodní podmínky představují ujednání mezi kupujícím a prodávajícím.
Prodávající: Renáta Janošová
Adresa: Přílepy 128, 76901 Holešov
IČO 65832558
Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Uzavření kupní smlouvy
- Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky kupujícímu.
- Kupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
- O odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.
Dodací podmínky
- Platbu za zboží hradí kupující předem na bankovní účet prodávajícího nebo při převzetí zboží – dobírka (konkrétní možnost platby je uvedena vždy přímo u daného zboží).
- Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží.
- Při zakázkové výrobě je dodací lhůta dle dohody - nejdéle do 3 týdnů.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
- Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a nepoškozené a nepoužité zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
- Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
- Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat!
- Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
- Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
- Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena neprodleně ihned po doručení zboží prodávajícímu.
- Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:
Reklamační řád:
V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel. (může být i kopie)
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Osobní údaje v objednávce.
Osobní údaje zákazníka jsou použity pouze pro účel komunikace prodávajícího s nakupujícím a dodání objednávky.
Zákazník při objednání dáva souhlas prodávajícímu k použití těchto údajů za účelem dodání objednávky.